Noordwest-Overijsselse familie Van der Veen

  • Leon A.C.J. van der Veen
    Message 1 of 1 , Dec 28, 2008
      Hallo groepsgenoten,

      Ik doe onderzoek naar de van oorsprong Noordwest-Overijsselse familie
      Van der Veen. Daarvoor ben ik op zoek naar nakomelingen van de stamvader
      Gerrit van der Veen, geboren in Dalfsercarspel in het begin van de
      achttiende eeuw, wagenmaker te Zwolle en gehuwd met Elisabeth van
      Lenthe. Heeft iemand personen in zijn of haar bestand zitten die
      mogelijk gerelateerd zijn?

      Meer informatie kunt u vinden op mijn website: vanderveeninfo.nl
      <http://www.vanderveeninfo.nl/> .

      Met vriendelijke groeten,

      Leon van der Veen