Re: [Utrecht_Genealogie] Re: spruijt

  • Hans Robert Holdijk
    Message 1 of 11 , Nov 17, 2008
      Ans,

      Ik kom op 5 kinderen ( incl. het kind van 3 mndn )

      m.v.g. Hans R. Holdijk
      Moderator " Genealogie in Nederland "
      http://groups.yahoo.com/group/Genealogie_Nederland/
      Goede genealogische links en de Familienamen-database
      ======================================
      Webmaster " Genealand " > > > http://www.genealand.nl/
      Webmaster " Gelderlandpage " http://www.gelderland-page.nl/
      Webmaster " Legerplaatsen " > > > http://www.kazerne.nl/
      Webmaster " Veldpost " > > > http://www.hsp-veldpost.nl/

      Message 2 of 11 , Nov 17, 2008
        Dag Hans

        Ik heb ook 5 kinderen in de boom staan, maar het ging er bij mij om,
        of er ook kinderen in Utrecht geboren waren.

        met vr.gr.

        .