Roelof Cornelissen van Rijswijk

  • Frits Hunneman
    Message 1 of 1 , Oct 9, 2008
      Goedenavond,

      Wie weet of Roelof Cornelissen van Rijswijk familie is (zoon) van
      Cornelis Ottenz van Rijswijk.

      Van beide heb ik volgende gegevens:

      RIJSWIJCK Roelof Cornelissen van, j.m. en Cnelia Joosten van de Noort, beijde te
      Cothen, ondert/tr. 4/19-5-1661 des namiddags.

      CORNELIS (óók CNELIS) OTTENSZN. VAN RIJSWIJCK, geboren ± 1610/20,
      overleden dec. 1661, trouwt [1] Veen ± 1645 met Ariken Symensdr. van
      Veen, overleden vóór 22-10-1661, dochter van Sijmen van Veen.

      Indien dit geen familie is, wie weet dan wel de voorouders van Roelof
      Cornelissen?

      Alvast bedankt voor uw reactie.

      Frits