Re: Herhaalde vraag; Kempe-Van Geijn-Van Varick-Westerhoff (17e/18e eeuw)

  • Michèl de Jong
    Message 1 of 5 , Sep 19, 2008
      Beste Carola,

      mijn hartelijke dank voor deze informatie! De spelling 'Chatarina' had
      ik nog niet gezocht in de Notariële database, vandaar dat ik deze
      cruciale akte nooit gevonden heb. Nogmaals driewerf dank!

      Hartelijke groet,
      Michèl
    • Carola Groeneveld
      Message 2 of 5 , Sep 19, 2008
        Hierbij alle dopen van Jan Westerhoff en Anna Schodderberg

        - Jacob ~ 26-04-1665 Amsterdam, Oude Kerk
        - Maria ~ 04-09-1668 Amsterdam, Nieuwe Kerk
        - Catrina ~ 13-07-1670 Amsterdam, Oude Kerk
        - Catrijn ~ 31-03-1672 Amsterdam, Oude Kerk
        - Anna ~ 18-10-1675 Amsterdam, Wester Kerk

        Jan Westerhof x Annetje Huijge
        Uit dit huwelijk
        - Albert ~ 15-08-1666 Amsterdam Oude Kerk

        Akte Inventarisnummer U128a1, aktenummer 100
        Aktedatum 03-06-1701
        Aktesoort Huwelijkse voorwaarden
        Notaris J. VONCK ,UTRECHT
        Uittreksel Naam eerste partij: Hendricus van Geyn
        Naam assistent eerste partij: ass.: Johannes van de Luffell, behuwdvader
        Naam echtgenote assistent: x Sara van Varik, moeder
        Naam tweede partij: Catharina Westerhoff
        Naam echtgenote tweede partij: wed. Jan van Hoorn
        Naam assistent tweede partij: ass.: Jan Westerhoff, vader
        Naam echtgenote assistent: x Beatrix van Hofften, behuwdmoeder
        Verwijzingen: uitkoop 3-6-1701 voor nots. J.Vonck

        m.vr.gr.
        Carola