Fw: notariële akten

  • A.M. Alink
    Message 1 of 2 , Sep 1, 2008
      From: A.M. Alink
      To: Overijssel Genealogie
      Sent: Monday, September 01, 2008 11:37 AM
      Subject: notariële akten

      Beste Lijstgenoten,

      ik heb een begin gemaakt met het toegankelijk maken van de notariële akten van Kampen (w.o. ook IJsselmuiden).
      Het is nog niet veel, maar er wordt hard gewerkt om regelmatig aanvullingen te doen.
      Adres: www.kampennotarieel.nl
      Voor het zoeken in de databases moet Ctr+F gebruikt worden.
      Op/aanmerkingen worden op prijs gesteld.
      met vriendelijke groeten,

      Annick M. Alink
      http://members.home.nl/a.alink
      www.kampennotarieel.nl

    • Richard van Schaik
      Message 2 of 2 , Sep 1, 2008
        Hallo Annick,
> [...]
        > Adres: www.kampennotarieel.nl
        > Voor het zoeken in de databases moet Ctr+F gebruikt worden.
        Is "prachtig" ook een aanmerking? Echt heel mooi werk! Ik moet nog gaan
        zoeken of er voor mij ook wat leuks in staat (of nog gaat komen), alle
        kansen echter daar ik uit die omgeving ook voorouders heb.

        Heb je al eens overwogen om toch een zoekroutine over die pagina's te
        gebruiken? Ik heb de korte versie van Google op mijn site staan
        (voordeel weinig werk aan en onbeperkt aantal pagina's, nadeel wordt
        alleen bijgewerkt als er weer eens eens robot van Google langskomt en de
        nieuwe gegevens vind). Maar er zijn ook andere zoekroutines (soms iets
        meer onderhoud nodig) die een site perfect doorzoekbaar maken (denk aan
        picosearch, maar er zijn er nog meer). Vaak moet dan nog de laatste
        zoekactie via het zoeken uit het browsermenu gedaan worden, maar in
        iedergeval is dan de juiste pagina bekend.

        Groeten,
        Richard

        f.m.a.vanschaik@...
        http://www.fmavanschaik.nl/