Nederlands Centraal Spoorwegen. - NCS werker lijsten?

  • Roelof de Haan
    Message 1 of 2 , Aug 6, 2008
      Wie weet waar ik informatie krijgen kan over personen die bij het NCS
      gewerkt hebben in de laat 1800/vroeg 1900's? (In het bezonder Frederik
      de Haan geb1881-gest1941), Machinist in Utrecht of Zwolle)
      Gegroet
      Roelof de Haan
    • Richard van Schaik
      Message 2 of 2 , Aug 7, 2008
        Hallo Roelof,

        > Wie weet waar ik informatie krijgen kan over personen die bij het NCS
        > gewerkt hebben in de laat 1800/vroeg 1900's? (In het bezonder Frederik
        > de Haan geb1881-gest1941), Machinist in Utrecht of Zwolle)

        Het Utrechts archief heeft het hele archief van de NS op fiche voor deze periode

        Groeten,
        Richard

        --
        f.m.a.vanschaik@...