Stoppen

  • Onno Zwikker
    Message 1 of 4 , Mar 1, 2008
      Beste speurders,

      Het zit erop. Omdat mij vrouw en ik 1 november 2011 gaan emigreren
      naar Zuid Frankrijk stop ik ermee. Aangezien wij daar een hotel willen
      beginnen hebben wij alle tijd nodig die er is om de voorbereidingen in
      goede banen te lijden.

      Iedereen heel erg bedankt voor de respons die ik van jullie heb mogen
      ontvangen.

      Met vriendelijke groeten,
      Onno Zwikker
      ozwikker@...
    • Carola Groeneveld
      Message 2 of 4 , Mar 1, 2008
        Dag Onno,

        Heel veel succes met deze nieuwe uitdaging die je vrouw en jij aangaan.
        En natuurlijk ook veel plezier hierbij. Misschien zien we je in de toekomst weer terug op deze site.

        Hartelijke groeten
        Carola

        Message 3 of 4 , Mar 1, 2008
          Laat eens weten waar het Hotel is , misschien kunnen wij dan je eerste klanten worden !! Wij gaan er zo'n vijf keer per jaar naar toe want onze jongste zoon woont in de Franse Alpen en dan stoppen wij meestal in Bourgondie (Sennecy le Grand , waar een mooi kasteeltje/hotel is) de eerste nacht en gaan dan door naar de Alpen.

          Groetjes en veel succes in Frankrijk,
          Gerard Lemmens

[...]

          ozwikker@msn. com

        • gerard lemmens