RE: [Utrecht_Genealogie] Digest Number 192

  • Henriette
    Message 1 of 1 , Jun 1, 2003
      Aart bedankt voor je tip, heb het gevonden, alleen helaas geen
      aanknopingspunten over die Pieter Nus.
      Groetjes,
      Henriette

      From: "Dot Matrix" <dotmatrix@...>
      2. Nieuwe Homepage
      From: "Cora Scholten" <rscholten@...>
      3. Re: Hulp gevraagd
      From: "Joop Berghuizen" <utrecht@...>
      4. Re: Hulp gevraagd
      From: "Lenger" <g.klomp1@...>

      Message: 1
      Date: Sat, 31 May 2003 11:51:08 +0200
      From: "Dot Matrix" <dotmatrix@...>
      Subject: RE: soldaat Pieter Nus?

      Beste Henriette,

      Over de Lapienenburg is informatie te vinden op de volgende site

      http://www.vocsite.nl/schepen/detail.html?id=10584&PHPSESSID=902e26c68f036c8
      e8a8f672ab1313419

      groet

      Aart van Boeschoten

      ----
      I've stopped 291 spam messages. You can too!
      One month FREE spam protection at www.cloudmark.com

      Date: Sat, 31 May 2003 17:23:33 +0200
      From: "Cora Scholten" <rscholten@...>
      Subject: Nieuwe Homepage

      Nieuwe homepage met index op achternaam gemaakt in Aldfaer
      http://members.lycos.nl/corascholten1

      Groeten
      Cora Scholten

      http://members.lycos.nl/coraschinkel
      http://members.lycos.nl/cora60
      http://members.lycos.nl/renescholten59

      Message: 3
      Date: Sat, 31 May 2003 17:35:03 +0200
      From: "Joop Berghuizen" <utrecht@...>
      Subject: Re: Hulp gevraagd

      Gerda,

      Teunis de Boer en Anna de Leeuw laten te Zeist (gereformeerd) de volgeden
      kinderen dopen:

      Gerrigje 24-9-1780.

      Arie 6-10-1782.

      Elisabeth geb/ged. 14/19-12-1784.

      Cornelis geb/ged. 4/10-1-1790.

      EN

      Heldenberg, Niederösterreich, Bezirk Hollabrunn, Gemeinde, 238 m, 1061
      Einwohner, 27,37 km2. Die für den Ort namengebende Ruhmesstätte für die
      österreichische Armee wurde 1849 vom Armeelieferanten J. Pargfrieder erbaut.
      Sie besteht aus einer Ehrenhalle und einem Mausoleum für die Feldmarschälle
      J. W. Graf Radetzky und M. von Wimpffen sowie für Pargfrieder selbst. Im
      Park stehen 142 Büsten von Feldherren. Schloss Kleinwetzdorf (17.
      Jahrhundert), Veränderungen 1726-33 und im 19. Jahrhundert.

      Succes,

      Joop Berghuizen

      Date: Sat, 31 May 2003 18:44:49 +0200
      From: "Lenger" <g.klomp1@...>

      Joop bedankt, ik kan weer verder

      Hartelijke groeten

> [...]

      > Teunis de Boer en Anna de Zeeuw
      >
      > Alle relevante gegevens omtrent voorgeslacht van genoemde personen

      http://docs.yahoo.com/info/terms/

      Yahoo! Groups Sponsor