Hulp gevraagd

  • Lenger
    Message 1 of 3 , May 29, 2003
      L.S.
      Wie van U kan mij helpen met aanvullende gegevens omtrent onderstaande echtparen.
      Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
      Groeten van Gerda Klomp

      Wilhelmus Ernestus Becker
      * ca 1781 Heldenberg
      x 25-11-1814 te Bunnik
      met Gerrigje de Boer
      * ca 1780 te Zeist
      dr. van Teunis de Boer en Anna de Zeeuw
      vragen:
      Waar ligt Heldenberg?
      Geb.datum + ovl.datum/plaats Wilhelmus Ernestus Becker
      Geb.datum + ovl.datum/plaats Gerrigje de Boer

      Geb.datum/plaats + ovl.datum/plaats + huw.datum/plaats van
      Teunis de Boer en Anna de Zeeuw

      Alle relevante gegevens omtrent voorgeslacht van genoemde personen

    • Joop Berghuizen
      Message 2 of 3 , May 31, 2003
        Gerda,

        Teunis de Boer en Anna de Leeuw laten te Zeist (gereformeerd) de volgeden kinderen dopen:

        Gerrigje 24-9-1780.

        Arie 6-10-1782.

        Elisabeth geb/ged. 14/19-12-1784.

        Cornelis geb/ged. 4/10-1-1790.

        EN

        Heldenberg, Niederösterreich, Bezirk Hollabrunn, Gemeinde, 238 m, 1061 Einwohner, 27,37 km2. Die für den Ort namengebende Ruhmesstätte für die österreichische Armee wurde 1849 vom Armeelieferanten J. Pargfrieder erbaut. Sie besteht aus einer Ehrenhalle und einem Mausoleum für die Feldmarschälle J. W. Graf Radetzky und M. von Wimpffen sowie für Pargfrieder selbst. Im Park stehen 142 Büsten von Feldherren. Schloss Kleinwetzdorf (17. Jahrhundert), Veränderungen 1726-33 und im 19. Jahrhundert.

        Succes,

        Joop Berghuizen

        Message 3 of 3 , May 31, 2003
          Joop bedankt, ik kan weer verder

          Hartelijke groeten

> [...]

          > Teunis de Boer en Anna de Zeeuw
          >
          > Alle relevante gegevens omtrent voorgeslacht van genoemde personen

          Yahoo! Groups Sponsor