Re: [Utrecht_Genealogie] Christiaan Merks

  • Richard van Schaik
    Message 1 of 2 , Nov 30, 2007
      Hallo Yvonne,

      >Wie wil voor mij eens kijken naar de doopgegevens (ouders) van
      >Christiaan Merks als hieronder genoemd onder nr. 1. Ook verdere
      >informatie van deze familie is van harte welkom.

      Op basis van de taal bij de huwelijksinschrijving bij R.K. gezocht te
      Mijdrecht van eind 1764 tot aan 1779 naar zijn doop. Maar helaas ben ik
      hem niet tegengekomen in dat boek (Christiaan en vergelijkbaar komen in
      deze periode niet voor als gedoopt in dat boek). Toen een halfslachtige
      poging gereformeerd gewaagd maar dat boek bleek heel erg lastig
      leesbaar. Sorry, je was de laatste in de zoekvragen en de vorigen hadden
      al veel tijd gevraagd.

      Groeten,
      Richard

      f.m.a.vanschaik@...