Johannes van Anholt/Aanhout-Gens Nostra

  • Rian
    Message 1 of 2 , Mar 8, 2007
      Dag mensen,

      Is er iemand in het bezit van Gens Nostra nr. 4/5 uit 2000, het
      Nijmegennummer? Daar staat nl. een kwartierstaat in van de
      scherprechter van Nijmegen Johannes van Anholt/Aanhout (tussen 1725-
      1757). Ik ben druk bezig met een uitbreiding van de scherprechters op
      mijn site http://soldaten-genealogie.nl en zou daar heel graag een
      kopie van hebben.
      Bij voorbaat hartelijk dank!

      Met vriendelijke groet,