Re: Polyne de Graaf--Wijk C Utrecht - UDS site

  • Polyne de Graaf
    Message 1 of 15 , Feb 6, 2007
      --- In Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com, Barbara Touburg
      <btouburg@...> wrote:

      Hoi Barbera

      Ik weet niet hoeveel je eraan hebt, want grote delen van de wijk zijn
      inmiddels gesloopt.

      De eerste reacties op mijn oorspronkelijke vragen kloppen allemaal.

      Waar Richard Slooresteeg las en op de plattegrond Flora.. staat, is
      gewoon dezelfde straat.
      Dankzij een tip van Hanneke, gevonden op
      http://www.documentatie.org/uds4/zoekpagina.asp

      Een site met bouwkundige informatie, foto's, onnummeringslijsten etc
      Waar de Slooresteeg was is inmiddels een parkeergarage...

      Polyne

      Dag Henny,