RE: [Utrecht_Genealogie] Re: verzamelwebsite"s

  • mary alers
    Message 1 of 4 , Jan 3, 2007
      Hallo Cora,

      Dat is volgens mij toch echt surname navigator.
      Als je daar de voor- en achternaam intikt krijg je in de vorm van een
      kaartenbak de site's waar deze naam op voorkomt. Je kan ze dan één voor één
      wegklikken. Daar zitten soms sites bij die als zoekmachine fungeren.

      Groet,
      Mary
    • Dick
      Message 2 of 4 , Jan 4, 2007
        Onderstaande link heeft zo'n kaartenbak.

        Kuijsten Net Start Page <http://www.kuijsten.de/>

        Vul bij Surname navigator de naam in en je krijgt 12 mogelijkheden te zien.

        Dick Westhoven

      • Willem Merkens
        Message 3 of 4 , Jan 4, 2007
          Hallo allen,

          Hier volgt de juiste url: http://www.kuijsten.de/navigator/netherlands/

          Volgens mij doet ie het nog steeds goed hoor, deze site.

          Met vriendelijke groet,

          Willem Merkens.