DTB boeken Stad Utrecht

  • Frits Hunneman
    Message 1 of 6 , Dec 14, 2006
      Weet iemand waar ik de DTB boeken van de stad Utrecht (voor 1811) kan
      vinden op het internet.
      Via Digitale bronbewerkingen zijn er wel een aantal te vinden, maar
      e.e.a. is verre van compleet.

      Ik ben vooral geinteresseerd in de periode 1720-1811.

      Groeten

      Frits Hunneman
    • Arie Bos
      Message 2 of 6 , Dec 15, 2006
        Nergens dus....

[...]

        18:13
      • Janjaap Luijt
        Message 3 of 6 , Dec 15, 2006
          nergens

          Message 4 of 6 , Dec 15, 2006
            Ik dacht dat die op een CD stonden ?

            Groeten en succes,
            Gerard Lemmens
            http://members.lycos.nl/lemmensfamilie

            Message 5 of 6 , Dec 15, 2006
              Er is een CD waarop een groot deel van de DTB staan maar niet alles.Steden
              als Utrecht en Amersfoort staan er bijv niet in
              zie http://www.dutchgenealogy.com/more-info/utrecht.html

              ---------------------------------
              Vriendelijke Groeten
              Peter van der Lee

              Message 6 of 6 , Dec 15, 2006
                > Er is een CD waarop een groot deel van de DTB staan maar niet alles.Steden
                > als Utrecht en Amersfoort staan er bijv niet in
> [...]

                Voor Amersfoort kan je terecht bij de CD Eemlandse Klappers.

                Met vriendelijke groeten,
                André Both

                -----
                http://users.skynet.be/andre.both/genealogie/
                Voor alle stammen "(de) Bo/d/t/h/" in Nederland