Re: [Utrecht_Genealogie] Jan Arisz de Groot tr Hermijntje van Wijk (o.a WIllige Langerak)

  • Carola Groeneveld
    Message 1 of 5 , Nov 5, 2006
      Arij Jansz de Groot * ca. 1671 Willige Langerak+ voor 01-09-1729 X Ariaantje Cornelisse Heijn * Willige Langerak dochter van Cornelis Pietersz Heijn en Meijnsken Cornelis Hogendoorn
      Uit dit huwelijk
      1. Jan Arijsz de Groot * ca. 1703 Willige Langerak X ca. 1729 met Hermeijntie van Wijk
      2. Arij de Groot * ca. 1705 Willige Langerak X (1) Willige Langerak met Engeltje de Reus * Willige Langerak X (2) 9/25-03-1736 met Heiltje Claasse Stigter
      3. Pieter de Groot * ca. 1706 Willige Langerak X (1) Swaantje Johannes Ooms X (2) 15/31-08-1732 Willige Langerak met Marrijtje Sanders
      4. Lijsbeth Arijsdr de Groot * ca. 1707 Willige Langerak
      5. Menje de Groot * ca. 1708 Willige Langerak

      met vriendelijke groeten
      Carola

      Message 2 of 5 , Nov 6, 2006
        Hallo Carola,

        ad>
[...]

        Grote dank voor deze aanvullingen.
        Enno.

        17:30
      • Oscar den Uijl
        Message 3 of 5 , Nov 7, 2006
          Gedag,

          > 4. Lijsbeth Arijsdr de Groot * ca. 1707 Willige Langerak

          Volgens diverse akten en een doopinschrijving is zij getrouwd met
          Willem Aarts de Lange. Haar dochter Adriaantje Willems de Lange is van
          1701. Lijsbeth zal dus eerder van ca. 1675 zijn, denk ik. Ook Meijnsje
          moet eerder geboren zijn.

          Groeten,

          Oscar.
        • History
          Message 4 of 5 , Nov 12, 2006
            Hallo Oscar ,

            ad>

> [...]

            Willem Aarts de Lange. Haar dochter Adriaantje Willems de Lange is van
            1701. Lijsbeth zal dus eerder van ca. 1675 zijn, denk ik. Ook Meijnsje

            dank voor Uw aanvullingen.
            Enno.
            18:53