Re: [Utrecht_Genealogie] Johannes Gerardus van Schaik

  • gerard lemmens
    Message 1 of 35 , Oct 5, 2006
      Rchard en Andre,

      Ik heb het volgende kwartier Van Schaik : 1310. Jan Willem Jansz Maessen, [V] - [M] - [K] tr. 2e Gemert 8 oct.1637 Anna Jan Aert van Oudenhuysen, tr. 1e Gemert 10 jan. 1628 (Bron Willy Ivits) 1311. Barbara Gerits Jans van Schayck, [V] overl. Gemert 1636 aan de pest. (Bron Willy Ivits)
      Uit dit huwelijk: (Bron Willy Ivits)
      1. Wilhelmus Jans Maessen, ged. Gemert 5 okt. 1626.
      2. Sophia Jans Maessen, ged. Gemrt 28 dec. 1628.
      3. Antonius Jans Maessen, ged. Gemert 13 mrt. 1631.
      4. Joanna Jans Maessen, ged. Gemert 31 juli 1633.

      Hebben jullie aanvullingen op Barbara Gerits Jans van Schayck ???

      Met dank en groeten,
      Gerard Lemmens

      Richard van Schaik <f.m.a.vanschaik@...> wrote:
      Andre wrote:

      >Dank voor jullie reactie. Het is helaas geen "tak van mijn stam", en was hem
      >inderdaad al eerder tegengekomen.

      Welke stam is dan de jouwe, misschien heb ik extra misschien ook niet.
      Op mijn site staan alleen de gegevens waar ik minstens 4 generaties
      aaneen heb kunnen breien, de rest staat in mijn database.

      Groeten,
      Richard

      f.m.a.vanschaik@...
      http://www.fmavanschaik.nl/

    • Paul Dedoncker
      Message 35 of 35 , Oct 26, 2006
        Bedankt aan allen die me verder hielpen met de naam "Haak" in Nederland maar ga voorlopig mijn opzoekingen in Nederland stopzetten.

        Dedoncker Paul