Index op personen begraven in Lage Vuursche

  • Eric van der Ent
    Message 1 of 1 , May 3, 2006
      Hallo allemaal,

      Op http://www.groenegraf.nl wordt momenteel de index op personen begraven in Lage Vuursche flink uitgebreid.
      Momenteel zijn er zo'n dikke 200 records te vinden, maar de komende dagen komen daar zeker nog zo'n 200 bij.
      De database is middels een zoekmachine op de site te doorzoeken.
      De zoekmachine doorzoekt de gegevens van personen begraven op de oude- en nieuwe begraafplaats Baarn, de Katholieke begraafplaats Baarn, de Algemene begraafplaats in Soest, Ede en Bunschoten en dus de begraafplaats bij de kerk in Lage Vuursche.

      Door op de link uitgebreid zoeken te klikken kunt u ook een specifieke begraafplaats selecteren en zodoende alleen de records van de betreffende begraafplaats doorzoeken.
      Tevens zijn er vele afbeeldingen van grafmonumenten en portretfoto's en krantenartikelen te vinden.

      Ik hou me aanbevolen voor aanvullingen op de vermelde gegevens.

      Met vriendelijke groet,
      Eric van der Ent

      Geïnteresseerd in familienamen Van der Ent, Jansen, Koenen, Van Diermen, Van Zijst, Camper, De Ruiter.
      Bezoek mijn website: http://www.groenegraf.nl