Re: [Utrecht_Genealogie] Opzoekvraag Utrecht

  • Richard van Schaik
    Message 1 of 10 , Mar 31, 2006
      Hi Annemiek,

      Ik heb even in de index op de boeken van Booth gekeken, maar de naam
      Langelaer kom ik daar helaas niet tegen. Ik heb niet gekeken op
      patroniem, dat is altijd het lastige in deze periode. Je bent nooit
      zeker of onder achternaam of patroniem gezocht moet worden.

      Groeten,
      Richard

      f.m.a.vanschaik@...
      http://www.fmavanschaik.nl/
    • Annemiek Langelaar
      Message 2 of 10 , Apr 3, 2006
        Jan Jaap
        Bedankt!!
        Vriendelijke groet,
        Annemiek Langelaar.
        annemartSPATIE@...
        (verwijder SPATIE voor verzending)

        Genealogisch geïnteresseerd in de namen:
        * Langelaar, de Klei(j)n, van de Kamp (vrnl. uit Gelderland/ Utrecht)
        * van Duijvenbo(o)de(n), den Houter, Langeveld (vrnl. uit Zuid-Holland)
        * Reef, Eertman/ Lindeman, Holsbeke (vrnl. uit Overijssel)
        * Bijen, Lesger en Steggink (vrnl. uit Overijssel).

        Message 3 of 10 , Apr 3, 2006