Cornelis Udo

  • vicbrans <v.brans@hccnet.nl>
    Message 1 of 3 , Feb 22, 2003
      Hallo,
      Wie kan voor mij in als hij in het Utrechts Archief
      is de geboorteakte opzoeken van:
      Cornelis Udo geboren 04-09-1820 te Winterswijk.
      Ouders van hem (in de huwelijksakte uit Maurik) :
      Cornelis Udo x Hendrika Herdon(kan Hardon,Hardonk,Herdonk of Garden
      zijn).
      Voor mij is dan een stukje van de puzzel opgelost.
      Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet
      Vic Brans
    • Ineke van Koolwijk
      Message 2 of 3 , Feb 22, 2003
        Beste Vic,

        volgens de kaart ligt Winterswijk in Gelderland,
        dus ik wil volgende week wel eens kijken of ik in het GA in Arnhem
        wat voor je kan vinden,

        Mvrgr

        Ineke
> [...]
        > zijn).
        > Voor mij is dan een stukje van de puzzel opgelost.
        > Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet

      • v.f.brans
        Message 3 of 3 , Feb 23, 2003
          Hallo Ineke
          Ik kreeg een bericht binnen van een Cornelis Udo uit Winterswijk geboren
          1820. Dat blijkt niet de goede
          te zijn,andere ouders en stamboom.
          Wie ik nu moet hebben is:
          Cornelis Udo geboren 04-09-1820 te Wijk bij Duurstede(ouders Cornelis Udo en
          Hendrika Herdon).
          Bedankt en tot wederdienst bereid(archief nijmegen).

          http://docs.yahoo.com/info/terms/