Re: aanvulling van Kolfschoten

  • Oscar den Uijl
    Message 1 of 7 , Jun 7, 2005
      Gedag,

      "En de eerdergenoemde Rutger Harmens van Ginkel wordt ook Rutger
      Harmens van de Haar genoemd"

      Het vermoeden van een kwartje viel net ook bij mij!

      Dat zou betekenen dat ik nu 5 kinderen van Rutger Hermans van de Haar
      heb, namelijk Theunis, Geertje, Jan, Gerritje en Thijs. Als dit klopt,
      dan ben ik voor de tweede maal, nu via de Van Kolfschoten-s, gestuit
      op Rutger Hermans van de Haar, die... mijn 7xbetovergrootvader is, en
      bovendien degene naar wie mijn opa Rutger uiteindelijk vernoemd is!!

      Over grappig toeval gesproken.

      Groeten en dank,

      Oscar.
    • Anthony Hofstee
      Message 2 of 7 , Jun 8, 2005
        I also have a van Colfschoten (Colverschoten). I have a Hendrikje van
        Colverschoten who married in Muiderberg (NH) in 1765 with Ernst
        Landwaard. Hendrikje is said to be from Maarsberg. She is probably a
        child of H. van Colverschoten and Hendrikje van Nuinen. Hendrikje and
        Ernst have the following children: Anna, Jan, Johanna, Aard, Hendrien,
        Aafje and Hendrik. Is there any relation to the family of Willem
        Jans. Thanks. Tony