Re: [Utrecht_Genealogie] Reijer Cirkel- Hester van Oostveen

  • Genealogie Jenny
    Message 1 of 4 , May 3 9:17 AM
      Gezien de geboort van deze dochter in Amsterdam zou het huwelijk bijna met zekerheid te vinden moeten zijn in Amsterdam.
      Huwelijk Cirkel-Oostveen komt niet voor in Genlias en huwelijken Hilversum zijn wel opgenomen.
      groetjes Jenny van Soest-van de Bilt

      Bron Burgerlijke stand - Huwelijk (Bruid)
      Archieflocatie Noord-Hollands Archief

      Algemeen Toegangnr: 358
      Inventarisnr: 55
      Gemeente: Hilversum
      Soort akte: Huwelijksakte
      Aktenummer: 142
      Datum: 07-08-1912
      Bruidegom Anthonie Cornelis Deenik
      Leeftijd: 24
      Geboorteplaats: Hilversum
      Bruid Maria Allegonda Cirkel
      Leeftijd: 30
      Geboorteplaats: Amsterdam
      Vader bruidegom Johannes Willem Deenik
      Moeder bruidegom Dievertje de Groot
      Vader bruid Reijer Cirkel
      Moeder bruid Hester van Oostveen
      Nadere informatie beroep bg.: bakker; beroep vader bg.: bakker; beroep vader bd.: wisselloper

      Message 2 of 4 , May 3 10:48 AM
        Bedankt Jenny.
        Lijkt voor de hand te liggen dat Reijer vanuit het Utrechtse naar Amsterdam is vertrokken en daar is getrouwd. Helaas kan ik niet naar Amsterdam voor een gezinskaart.
        Wie zou bij een bezoek aan het gemeentearchief voor mij eens willen kijken?

        Gr. Wolter Wolters