Roeten

  • yhmmarkx
    Message 1 of 2 , Apr 13, 2005
      Wie kan mij verder helpen bij mijn zoektocht naar mijn voorouders
      genaamd Roeten...

      Het gaat mij vooralsnog om de doop en ouders van Tonnis Arends Roeten.
      Hij zou uit Soest moeten komen, gehuwd (datum onbekend) met Antje Harms
      Kramer en een zoon zijn van Albertus Roeten (gedoopt 18-02-1736
      waarschijnlijk te Soest?) en Cnelia (Cornelia) Gijsberts. Tonnis Arends
      Roeten was schipper en werd ook wel genoemd Teunis Arents Ruiten.
      Tonnis Arends Roeten is overleden < 1839 te Veendam (GR).

      Tonnis Arends Roeten was gehuwd met Antje Harms Kramer (datum niet
      bekend). Wel bekend is hun zoon Arend Tonnis Roeten, geboren op 11
      april 1808 te Nieuwe Pekela (GR). Deze huwt op 11 april 1838 te Delft
      met Elisabeth Vredenbregt.

      Wie weet meer?

      Groetjes,
      Yvonne
    • Genealogie Jenny
      Message 2 of 2 , Apr 14, 2005
        Hallo Yvonne,
        kijk eens op deze site. Vele Roetens uit Soest.
        groeten Jenny van Soest-van de Bilt

        http://home.wanadoo.nl/dvfulpen/VFulpen/index.htm

        Gezinsblad
        Aart Teunisse, zoon van Teunise Geurtse en Lijsbeth Hendriksen
        Ondertrouwd 03 okt 1705 Soest ,Ut Gehuwd 18 okt 1705 Soest ,Ut met:
        Cornelia Gijsberts, dochter van Gijsbert Aalten en Maijke Hendriks
        1) Annetie Aartse, ged. 12 sep 1706 Soest ,Ut (RK)
        2) Merrigie Aartse, ged. 28 okt 1707 Soest ,Ut (RK)
        3) Teunis Aartse, ged. 13 mrt 1709 Soest ,Ut (RK)
        4) Elbertje Aartse, ged. 02 sep 1711 Soest ,Ut
        Ondertrouwd 14 jan 1738 Soest ,Ut Gehuwd 01 dec 1738 Soest ,Ut Gehuwd (kerk) 02 dec 1738 Soest ,Ut (RK) met:
        Claas Jansz Hilhorst, ged. 22 jan 1715 Soest ,Ut (RK), zoon van Jan Gerrits (van Zoest) en Maria Claesdr. van de Swaen
        5) Marie Aartse, ged. 27 okt 1717 Soest ,Ut (RK)
        6) Maria Aartse, ged. 09 dec 1717 Soest ,Ut (RK)
        7) Magie Aartse, ged. 15 aug 1719 Soest ,Ut (RK)
        8) Metie Aartse, ged. 11 mrt 1723 Soest ,Ut (RK)
        9) Gijsbert Aartse, ged. 18 apr 1725 Soest ,Ut (RK)