Brunt X Verwij

  • Pieter Ruijsch van Dugteren
    Message 1 of 1 , Feb 28, 2005
      Op de hoogte van Woerden e.o.?
      Misschien kunt u mij dan verder helpen met het volgende paar in mijn kwartierstaat:
      Jan Brunt, gedoopt 8-11-1711 te Woerden trouwt ± 1735 vermoedelijk te Woerden met Wijntijn Verwij. Op
      9-9-1738 wordt te Woerden hun dochter Aaltje Brunt gedoopt. Graag zo mogelijk het huwelijk en vooral meer info van Wijntijn Verwij. Wie weet?

      Groeten,

      Pieter Ruijsch van Dugteren