Re: [Utrecht_Genealogie] Adrianus Tukker

  • Nel van Hoogdalem
    Message 1 of 7 , Jan 31, 2005
      Carola,
      Jammer dan, maar nu we het toch over Tukker hebben, ik heb in de kwst van
      onze schoonzoon een paar losse eindjes Tukker.

      1- Aaltje Jansz Tucker huwt 12-10-1673 te Vianen met Willem Adriaansz
      Hol en op 13-05-1694 te Zijderveld met Teunis Leendertsz (Cool?) (uit
      beide huwelijken
      nageslacht)
      2- Cornelia Joosten Tucker laat met Jan Dirckse Verhoef tussen 1731 en
      1738 kinderen dopen te Leerbroek
      3- Geertje Teunis Tucker huwt 21-03-1694 te Nieuwland met Huybert Baltusz
      Vogel, weduwnaar van Hilligje Venendaal, en laten te Hoornaar tussen 1695 en
      1710 kinderen dopen te Hoornaar,

      Gevraagd het voorgeslacht van alledrie de dames.

      gr. Nel van Hoogdalem

      Message 2 of 7 , Feb 1, 2005
        Beste Carola,

        Je schrijft dat je de Tukker-stam vanaf Willem Jansz Tucker terughebt
        tot 1440. Ik ben hierin wel erg geinteresseerd. Heb je deze ergens
        gepubliceerd op internet of is het mogelijk dat je deze beschikbaar
        stelt (via e-mail of via deze groep). Ik zou je bijzonder dankbaar zijn.

        Bedankt,
        Fred Brouwer