Index oude begraafplaats Baarn nu aangevuld met portertfoto's overledene

  • Eric van der Ent
    Message 1 of 1 , Jan 31, 2005
      Hallo allemaal,

      Zoals bekend heb ik op mijn website een index van personen begraven op de
      oude begraafplaats aan de Berkenweg in Baarn geplaatst.
      Dit betreft ca. 4000 namen. Inmiddels is bij de betreffende personen ook de
      foto van de grafsteen geplaatst (bij 453 personen) en is een aanvang gemaakt
      met het plaatsen van portretfoto's van de begraven personen. Binnenkort
      verschijnen de laatste foto's van grafstenen zodat alle grafstenen te vinden
      zijn op de website.
      De basisgegevens uit de begraafboeken van Baarn zijn afkomstig van de
      website www.begraafplaats-baarn.nl. Deze gegevens zijn aangevuld met
      gegevens uit Genlias en gegevens die door bezoekers zijn aangedragen.
      Als u meer gegevens over deze personen kunt verstrekken zou ik (en andere
      onderzoekers) u zeer dankbaar zijn. Vooral levensverhalen, portretfoto's,
      kopien van overlijdensadvertenties e.d. zijn zeer welkom.
      Indien u foto's ter beschikking wilt stellen maar niet gepubliceerd wilt
      zien op de website respecteer ik dat uiteraard.

      U kunt de website bezoeken op volgend adres: http://www.stamboomvanderent.nl
      Klik daarna op de link "Begraafplaatsonderzoek".

      Alvast bedankt voor uw hulp!!

      Eric van der Ent

      Geïnteresseerd in familienamen Van der Ent, Jansen, Van Diermen, Koenen, Van Zijst, De Ruiter, Ravenhorst, Bouwman, Karelsen.
      Voor meer info zie http://www.stamboomvanderent.nl