Trijntje Geurts en Leusden2

  • Maartje de Zeeuw
    Message 1 of 1 , Jan 8, 2005
      Sorry, even vergeten mijn naam te noemen (En nog twee keer gestuurd ook)
      Maartjese staat voor Maartje de Zeeuw

      En verder nog even wat er over Trijntje stond bij haar Huwelijk in het DTB boek.
      Geboren onder Leusden en wonende onder Scherpenzeel
      Ze wordt ook Trijntje van Veenschoten genoemd. (Daar woonde ze met Jan)

      Deze gegevens had mijn genealogieprogramma er niet als notitie bijgezet. Raar!