Nieuwjaar Reflectie (O.T.)

  • gtob_gtob
    Message 1 of 1 , Jan 1, 2005
      Hallo iedereen,

      Voor een ieder een gezond & zalig 2005.

      verder wil ik jullie hier iets toevoegen over het al dan niet
      bestaan hebben van Karel de Grote.
      Mijn twijfels beginnen hieromtrent te groeien.

      Ik wil hier verwijzen naar het volgende:

      In het genealogisch blad "Ons Erfgoed" blz.200/201 met een reactie
      op de volgpagina's tot 205 (nr: 6 12e jaargang 2004) staan twee
      artikelen die op dit onderwerp betrekking hebben. Geschreven door
      resp. H.Feikema & H.M.Lups.
      Daarin wordt tevens verwezen naar al dan niet het bestaan van
      falsificaties in documenten.
      Dus (kort door de bocht) het door Henny aangehaalde document zou OOK
      een falsificatie kunnen zijn. (sorry Henny, maar je dient met alles
      rekening te houden).

      Tevens wordt vewezen naar geschriften van de jonge wiskunige
      A.T.Fomenko (helaas vooral in het russisch beschikbaar) betreffende
      de oude dateringen van maansverduisteringen die tot de conclusie
      kwam dat NA revisie van de dateringen de maansverduidteringen wel
      klopten.

      Fomenko (en zijn medewerkers) kwamen tot de ontdekking dat de
      geschiedenis van Europa anders is dan wij hebben geleerd op school.

      Voor een ieder eens om de komende jaren eens in te gaan verdiepen.

      gr
      Frans Maes.