Re: Even voorstellen

  • richardvanschaik
    Message 1 of 69 , Dec 1, 2004
      --- In Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com, Ria Philips
      <msphilips@w...> wrote:
      > Ik denk het ook, want www.genlias.nl gaat pas beginnen in 1811, daar
      vind je van trecht al een hoop gegevens en op internet op
      www.hetutrechtsarchief.nl kan je van Utrecht al een hoop vinden,
      alleen het is er nu een rommeltje want niet alles is er te vinden,
      want ze zijn tot augustus 2005 aan het verbouwen en hebben veel
      uitbesteed aan andere plaatsen. Het CBG( www.cbg.nl ) heeft ook veel
      info over Utrecht. Dus naar Utrecht gaan zou ik even afraden of je
      moet ze eerst bellen om te vragen of de spullen die je wilt inzien,
      wel daar beschikbaar zijn. Groetjes Ria

      Zo erg als je het nu voorstelt is het nu ook weer niet. Alle gegevens
      in de BS (burgerlijke stand) en DTB (doop trouw en begraafboeken) zijn
      nog steeds volledig bereikbaar. En ook sommige delen in "zaal 1" waar
      de oginelen gevraagd kunnen worden. Navragen is natuurlijk zeer aan te
      bevelen, maar gezien de gegevens is denk ik een bezoek op dit moment
      al mogelijk zeer vruchtbaar.

      http://www.fmavanschaik.nl/
    • Patric Langevoort
      Message 69 of 69 , Apr 11, 2013
        Beste forumgebruikers,

        Als één van de nieuwste leden van dit forum, wil ik me graag even voorstellen.

        Mijn naam is Patric Langevoort. Al vele jaren ben ik hobbymatig bezig met stamboomonderzoek. Meerdere families hebben mijn interesse. De familienaam die hiervan in de provincie Utrecht voorkomt is Van Dillen. Vanwege deze familienaam en de relatie met Utrecht, ben ik lid geworden van dit forum.

        Mocht iemand vragen hebben met betrekking tot deze familie, zal ik deze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden. Ongetwijfeld zal ik hier van tijd tot tijd een beroep doen op de hier aanwezige kennis.

        Met vriendelijke groet,
        Patric Langevoort