Re: Huwelijksebijlagen van huwelijk op 27 Juni 1825 te Utrecht

  • petercdevries
    Message 1 of 3 , Oct 1, 2004
      Beste Gert,

      Grandioos dat je even wilt kijken. Ik kan wel even wachten. Ik kom
      pas in December weer naar Nederland voor onderzoek maar mocht jij al
      deze gegevens kunnen natrekken in Oktober, graag!

      Zoals ik al zei, ik zou graag weten, of er in de huwelijksebijlagen
      aangegeven wordt, waar de ouders van Dirk: Jan van Tienhoven en
      Grietje Banning zijn overleden, waneer en mocht er een
      overlijdenscertificaat bijzitten en hun ouders worden vermeld dan
      ben ik daarin zeer geinteresseerd.

      Een copy is niet zo van belang, het gaat mij meer om de gegevens die
      ik hierboven heb vermeld.

      Ik zou meer willen weten van de voorouders van Jan van Tienhoven en
      Grietje Banning. Hun ouders zijn hoogst waarschijnlijk: Johannes
      Tienhoven/Mechteld Verhoeff en Dirk Banning/Johanna van Sels maar
      zekerheid heb ik nog niet.

      De Tienhovens waaren of schipper of scheepstimmerman en het is soms
      moeilijk hun overlijdens, dopen, huwelijken te vinden want die
      vondenplaats om veel verschillende plaatsten.

      Ik hoop dat de huwelijksebijlagen van de late, tweede huwelijk vam
      hun zoon, uitsluitsel zal geven. Elke info uit de huwelijksebijlagen
      is welkom

      Peter de Vries

      --- In Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com, "G.N.M. Aelbers"
      <g.aelbers@h...> wrote:
      > Beste Peter,
      >
      > Ik wil wel voor je kijken, alleen ik ga niet eerder dan 19 oktober
      > Laat me even weten of het dan nog nodig is.
      > Wil je alleen datum/plaats of heb je liever een digitale foto van
      de bijlagen?

      > Met vriendelijke groet,
      > Gert Aelbers.
      >
      > Zoekend naar de families: Aelbers, Doesburg, Mulder, de Kruijf, de
      Haas, Middelweerd, Schippers, de Hart, etc.
      > Zie parentelen op www.aelbers.tk

      Tiggelhoven