Vink X Diepeveen

  • Erie Krol
    Message 1 of 7 , Sep 26, 2004
      Beste leden,

      Voor 1806 trouwen Peeter Vink (* ca. 1784 + > 1850)en Caatje
      Diepeveen. Zij krijgen tussen 1806 en 1814 3 kinderen, nl. Jan,
      Willem en Joannis.

      Gevraagd: geboorte- en overlijdensdata van Peeter en Caatje en de
      namen van hun ouders.

      Met vriendelijke groeten,
      Erie Krol
    • Richard van Schaik
      Message 2 of 7 , Sep 27, 2004
        Erie Krol wrote:

> [...]
        >Willem en Joannis.
        >
        >Gevraagd: geboorte- en overlijdensdata van Peeter en Caatje en de

        Beste Erie,

        Als je voor vrijdag geen antwoord hebt (graag bericht) dan wil ik het
        dan wel proberen.

        f.m.a.vanschaik@...
        www.fmavanschaik.nl
      • Joop Berghuizen
        Message 3 of 7 , Sep 27, 2004
          Erie,

          Zie http://www.henkbos.nl/diepeveen.htm daar staat het echtpaar opgenomen
          met meer data. Ik neem aan dat de eigenaar van de pagina wel weet waar de
          bronnen zich bevinden.

          mvg,
          Joop Berghuizen

          > Beste Erie,
          >
          > Als je voor vrijdag geen antwoord hebt (graag bericht) dan wil ik het
          > dan wel proberen.
          >
          > Groeten,
          >
          > --
          > Richard van Schaik
          >
          > f.m.a.vanschaik@...
          > www.fmavanschaik.nl

        • Erie Krol
          Message 4 of 7 , Sep 30, 2004
            Hallo Richard,

            Dank je wel voor je aanbod, maar ik heb inmiddels gevonden gezocht.

            Mvrgr. Erie

            --- In Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com, Richard van Schaik

          • Erie Krol
            Message 5 of 7 , Sep 30, 2004
              Joop,

              Dank je wel voor dit adres, ik heb daar inderdaad de antwoorden
              gevonden.

              Groeten, Erie

              --- In Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com, "Joop Berghuizen"

            • Richard van Schaik
              Message 6 of 7 , Oct 1, 2004
                Erie Krol wrote:

> [...]
                >Willem en Joannis.
                >
                >Gevraagd: geboorte- en overlijdensdata van Peeter en Caatje en de

                Beste Erie,

                Binnen Utrecht stad nagezocht:
                tienjarentafels overlijden 1823 - 1892: geen Vink / Diepenbroek combinatie
                DTB Huwelijk: Gerecht, Rooms, Oud-Rooms, Gereformeerd: Niets gevonden
                DTB dopen: Rooms, Oud-Rooms, Gereformeerd: Niets gevonden.

                Ik zag dus ook de 3 genoemde kinderen niet!

                Weet je zeker dat je Utrecht stad moet hebben, en niet een van de
                omliggende plaatsen in de provincie Utrecht?

                f.m.a.vanschaik@...
                www.fmavanschaik.nl
              • richardvanschaik
                Message 7 of 7 , Oct 1, 2004
                  --- In Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com, "Erie Krol" <eriekrol@w...>
                  wrote:
                  > Hallo Richard,
                  >
                  > Dank je wel voor je aanbod, maar ik heb inmiddels gevonden gezocht.
                  >
                  > Mvrgr. Erie

                  Helaas, doordat ik deze groep in digest-mode volg net dit antwoord
                  gemist. Vergeet die andere posting dus maar.....

                  Groeten,
                  Richard