verzoek HCO Zwolle

  • Annemiek Langelaar
    Message 1 of 1 , Jul 31, 2004
      Wie heeft er zin en tijd om voor mij 5 kopieen te maken in het HCO te Zwolle?
      Rechtstreeks of via Genlias bestellen zou 5 x Euro 6,50 = Euro 32,50 kosten!!!! En vanuit Eindhoven is het wat ver om zelf te gaan.
      Gemaakte kosten worden natuurlijk vergoed en altijd tot wederdienst bereid in Z.O Brabant.

      Het gaat om de volgende:
      Huwelijksakte nr. 5 d.d. 17-02-1821 Borne, Hendricus Reef X Maria Holsbeke (Hulsbeke)
      Huwelijksakte nr. 13 d.d.15-06-1829 Borne, Hendricus Reef X Euphemia Graas
      Overlijdensakte nr.64 in 1835 Borne, Maria Holsbeke (Hulsbeke)
      Overlijdensakte nr.17 in 1863 Borne, Hendricus Reef
      Overlijdensakte nr.81 in 1868 Borne, Euphemia Graas

      Vriendelijke groet,
      Annemiek Langelaar.

      Genealogisch geïnteresseerd in de namen:
      * Langelaar, de Klei(j)n, van de Kamp (vrnl. uit Gelderland/ Utrecht)
      * van Duijvenbo(o)de(n), den Houter, Langeveld (vrnl. uit Zuid-Holland)
      * Reef, Eertman/ Lindeman, Holsbeke (vrnl. uit Overijssel)
      * Bijen, Lesger en Steggink (vrnl. uit Overijssel).