vragen Aarts en Ultee uit Utecht en mog.

  • rmaspam
    Message 1 of 2 , Dec 1, 2002
      Beste mensen,

      Ik zit al heel lang met knagende vragen, zou iemand mij daarmee
      kunnen helpen?

      ) Waar en wanneer zijn Petrus Aarts(en)/Aer(t)se en
      Johanna (van) Dusseldorp geboren?
      Zij zijn op 22 nov. 1735 te Utrecht getrouwd en aldaar
      overleden op resp. 5 mei 1754 en 4 juni 1758.

      2) Petrus Aarts(en), geb. Utrecht 25 juni 1768, tr.
      ald. op 21 dec 1802
      met Petronella de Vlieg(erd) (zij overleed op 29 dec
      1839 te Utrecht)
      Waar en wanneer is hij overleden? Ik krijg hem maar
      niet dood... hij heeft Utrecht verlaten, maar waarheen is hij gegaan?

      3) Ik zoek naar de gegevens (DTB) van de ouders van
      Maarten Ultee overl 20-5 1857 te Woerden, getrouwd met
      Geertruy Verbiest geb. 13 feb. 1795 te Woerden.
      Van Maarten z'n ouders weet ik alleen hun (vermoedelijke) namen:
      Arnoldus Ultee & Caatje van Vliet

      Ik zou het heel fijn vinden hier wat tips over te ontvangen.
      BVD
      Ronald Aarts
      spamhier@...
    • Ria van de Laar
      Message 2 of 2 , Dec 1, 2002
        Hallo Ronald,

        Arnoldus Ultee x Caatje (Catrina) van Vliet,
        huwelijk Woerden 1-5-1782
        Kinderen:
        9-5-1782 Hendrik
        9-10-85 Willemien