pater

  • krabbers
    Message 1 of 6 , May 8, 2004
      Hallo, ik ben Rika Krabbers Pater

      Ik ben op de gen site van Utrecht omdat ik werk aan de naam Pater in heel nederland, maar vooral in Utrecht heb ik nog veel vragen.

      Ik heb een stamboom die van oorsprong uit Naarden komt, maar die ook naar Utrecht gaat.

      verder ben ik ook geïnteresseerd in de naam Krabbers, deze is zeer zeldzaam.

    • peter van der lee
      Message 2 of 6 , May 8, 2004
        Beste Rika

        Ik heb zelf geen Paters voor je maar de naam valt me steeds op omdat ik die
        naam in de omgeving van Driebergen ben tegengekomen. Er is daar inderdaad
        nog veel te vinden.
        Mijn broers waren vlak in en na WOII bevriend met een Pater, die helaas bij
        de politionele akties om het leven is gekomen.

        ---------------------------------
        vriendelijke groeten
        Peter van der Lee

        Message 3 of 6 , May 9, 2004
          Hoi Rika,

          Ik ben een aantal Paters in Renswoude en Barneveld. Laat het maar
          horen, wanneer je interesse hebt.

          Groetjes Erie

          --- In Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com, "krabbers"

        • Oscar den Uijl
          Message 4 of 6 , May 10, 2004
            Gedag,

            Ik heb drie Pater-s:

            1 Albertus Westbroek
            + Jannigje Pater
            |-------2 Jan Westbroek g. ca 1884, Driebergen, o. 20 December 1964,
            Zwolle

            1 Willem Cornelisz Saan
            + Johanna Pater
            + Johanna Jans van der Pijl d. 10 April 1707, Langerak

            1 Maggeltje Pater
            + Pieter Dirks Blanken
            |-------2 Cornelia Blanken d. 18 Maart 1781, Bergambacht, o. 24 Juni
            1809, Bergambacht

            Groeten,

            Oscar.
          • rkrabbers
            Message 5 of 6 , May 10, 2004
              Dank je wel. Ik ga ze nakijken.
              Rika

              --- In Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com, "Oscar den Uijl" <odu@x>
              wrote:
> [...]
              >
              > 1 Willem Cornelisz Saan
              > + Johanna Pater
              > + Johanna Jans van der Pijl d. 10 April 1707, Langerak

            • rkrabbers
              Message 6 of 6 , May 10, 2004
                In Renswoude en omgeving en in Barneveld zitten inderdaad veel
                Paters. Ik zal eens kijken wat ik daar nog mis en dan kom ik hier
                vast op terug.
                Rika
                --- In Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com, "Erie Krol"