Gen Nostra ?

  • André Barnier
    Message 1 of 3 , Mar 12, 2004
      De antwoorden die ik heb gekregen. Daarvoor mijn hartelijke dank.
      André Barnier
      (altijd op zoek naar Barnier - Spee (Utrecht) - Groote (groningen) - Van
      Rij (ZH))

      ===========================
      Lotgenoten

      een aantal jaargangen is online te lezen, klik

      http://www.gensdata.nl/search/nostra/1947.txt

      1946 tot 1970
      in bovenstaande link kan je desgewenst het jaartal veranderen,

      Lucas !
      ========================
      Hallo André,

      Bij de NGV kun je losse nummers bestellen. Het adres is:
      Dienst Bestellingen NGV
      Papelaan 6
      1382 RM Weesp

      Rinus van den Akker
      =========================
      André,

      Op de site van de Digitale Bronbewerkingen wordt deze Cd-Rom vermeld met
      de aantekening: Niet meer verkrijgbaar - Sold out.

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven.
      =================================
      André,

      Inderdaad een blad van de Ned. Gen. Ver., Postbus 976, 1000 AZ Amsterdam.

      Gert Mulder, Lievelde.
      Beste André,

      Dat zijn twee cd's die niet meer bij Gens Nostra te verkrijgen zijn, maar
      die ik wel heb zien staan op http://users.skynet.be/geneashop/ (50,00 euro).
      Daar is nog meer te vinden. Zie echter ook http://www.onserfgoed.com/. Deze
      laatsten hebben de GensNostra-cd's niet in hun lijst staan.

      Met vriendelike groet,

      Robert Maaswinkel