Re: [Utrecht_Genealogie] Boogers/ Cleemput etc.

  • Tonia Bosman-Schild
    Message 1 of 7 , Nov 22, 2002
      Helaas gen antwoord op je vraag, maar heb je de vraag wel eens geprobeert op VVF Meetjesland.
      Groetjes Toniia

      Message 2 of 7 , Nov 22, 2002
        Hoezo oké, als ik een mail stuur krijg ik hem terug of ik zie hem niet bij
        mezelf verschijnen, dus weet ik dan ook niet of hij wel is overgekomen.Wel
        krijg ik de mails van overige leden van Utrecht binnen.Wie weet waar dit aan
        kan liggen?

        Groeten Cora Scholten
> [...]
        > Hij was gehuwd met Joanna Dorothea Van CLEEMPUT .Zij was geboren te
        Melsele (Belgie) op 6-2-1752. Henricus was de zoon van Joannes BOOGERS.

      • Ineke
        Message 3 of 7 , Nov 22, 2002
          Hallo Cora,

          Je kan hier kijken of je mailtjes er zijn, ik heb er twee van je
          gevonden in het archief, die van nu en een van 23-10

          groetjes,
          Ineke
          www.members.chello.nl/cfsmit2
        • Rene Scholten
          Message 4 of 7 , Nov 22, 2002
            Bedankt Ineke,

> [...]
            > Je kan hier kijken of je mailtjes er zijn, ik heb er twee van je
            > gevonden in het archief, die van nu en een van 23-10

          • Ria van de Laar
            Message 5 of 7 , Nov 23, 2002
              Heb je de groep van Noord Brabant al eens geprobeerd, aangezien Veldhoven in
              NB ligt?

              Ria van de Laar

> [...]
              >Hij was gehuwd met Joanna Dorothea Van CLEEMPUT .Zij was geboren te
              >Melsele (Belgie) op 6-2-1752. Henricus was de zoon van Joannes BOOGERS.

              Surf voor nieuws, fileinformatie & entertainment naar MSN
              http://www.msn.nl/intmap/default.asp
            • r.s. lem
              Message 6 of 7 , Nov 23, 2002
                Beste Ria.
                Het gaat hier om Velthoven met een T dat bij Utrecht ligt.
                Dir even ter verduidelijking.Groetjes van Ronald.