Boogers/ Cleemput etc.

  • r.s. lem
    Message 1 of 7 , Nov 22, 2002
      Hallo mede genealogen.
      Allereerst kan ik jullie mededelen dat het mij een plezier doet dat het weer oke is met de Utrecht-groep.Nu maar afwachten of de verdwenen leden weer terug komen.
      Kan een van jullie mij misschien helpen met aanvullende gegevens over onderstaand paar ???

      Henricus( Hendriki) BOOGERS, geboren te Velthoven tussen 1750 en 1757.
      Hij was gehuwd met Joanna Dorothea Van CLEEMPUT .Zij was geboren te Melsele (Belgie) op 6-2-1752. Henricus was de zoon van Joannes BOOGERS.

    • Tonia Bosman-Schild
      Message 2 of 7 , Nov 22, 2002
        Helaas gen antwoord op je vraag, maar heb je de vraag wel eens geprobeert op VVF Meetjesland.
        Groetjes Toniia

        Message 3 of 7 , Nov 22, 2002
          Hoezo oké, als ik een mail stuur krijg ik hem terug of ik zie hem niet bij
          mezelf verschijnen, dus weet ik dan ook niet of hij wel is overgekomen.Wel
          krijg ik de mails van overige leden van Utrecht binnen.Wie weet waar dit aan
          kan liggen?

          Groeten Cora Scholten
> [...]
          > Hij was gehuwd met Joanna Dorothea Van CLEEMPUT .Zij was geboren te
          Melsele (Belgie) op 6-2-1752. Henricus was de zoon van Joannes BOOGERS.

        • Ineke
          Message 4 of 7 , Nov 22, 2002
            Hallo Cora,

            Je kan hier kijken of je mailtjes er zijn, ik heb er twee van je
            gevonden in het archief, die van nu en een van 23-10

            groetjes,
            Ineke
            www.members.chello.nl/cfsmit2
          • Rene Scholten
            Message 5 of 7 , Nov 22, 2002
              Bedankt Ineke,

> [...]
              > Je kan hier kijken of je mailtjes er zijn, ik heb er twee van je
              > gevonden in het archief, die van nu en een van 23-10

            • Ria van de Laar
              Message 6 of 7 , Nov 23, 2002
                Heb je de groep van Noord Brabant al eens geprobeerd, aangezien Veldhoven in
                NB ligt?

                Ria van de Laar

> [...]
                >Hij was gehuwd met Joanna Dorothea Van CLEEMPUT .Zij was geboren te
                >Melsele (Belgie) op 6-2-1752. Henricus was de zoon van Joannes BOOGERS.

                Surf voor nieuws, fileinformatie & entertainment naar MSN
                http://www.msn.nl/intmap/default.asp
              • r.s. lem
                Message 7 of 7 , Nov 23, 2002
                  Beste Ria.
                  Het gaat hier om Velthoven met een T dat bij Utrecht ligt.
                  Dir even ter verduidelijking.Groetjes van Ronald.