      Van: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com [mailto:Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com] Namens Nick Werring
      Verzonden: donderdag 6 februari 2014 15:15
      Aan: Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Utrecht_Genealogie] TEST

      Dag Lineke e.a.

      Klopt, de rest is ook tamelijk stil. Ik heb al een paar keer een verzoek gestuurd naar de Zuid-Hollandgroep om lid te worden, maar ik ontvang maar geen reactie. Is de groep soms opgeheven????

      Ik moet zeggen dat de groepen juist handig zijn voor die vragen waar je zelf op blijft steken...

      Het zou jammer zijn als dit overleg- en hulporgaan zou verdwijnen.

      Met hartelijke groet,

      Nick Werring

      Op 6 februari 2014 15:02 schreef L. Bijlsma <el.bee1@...>:

      Er zijn de laatste tijd weinig berichten.

      Ik vermoed dat het de “schuld” van FamilySearch is, waar al heel veel gevonden kan worden.

      Ook de anderen groepen worden momenteel zeer matig gebruikt.

      Groeten, Lineke Bijlsma

      Sent: Thursday, February 06, 2014 2:52 PM

      Subject: [Utrecht_Genealogie] TEST

      Even een testbericht, ik ontvang al een tijdje geen mails meer.

      Graag even een reactie. Met dank!

      Nick Werring

    • Show all 10 messages in this topic