9740Re: Clara Hooghvorst / Soest / geboren ca 1625 ?

  • vanderhall
    Sep 25, 2013
      Ook de tweede reactie is mijzelf. Toch leuk te leren, dat ik de enige in Nederland ben met Clara Hooghvorst in de kwartieren!

      Voor later, die wellicht ook op haar uitkomen:

      Clara is de dochter van Nicolaas Cornelisz Hooghvorst (ca 1580-1630), dominee in Soest en in 1619 daar aangesteld/beroepen (zie ook naambord in het koor van de Oude Kerk te Soest). Voor haar broers en zuster verwijs ik naar mijn publicatie in GeneaNet.

      met groet!
      Robert van der Hall

      --- In Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com, "vanderhall" <robertvanderhall@...> wrote:

      > en weer een goede morgen!
      >
      > Eerste reactie van mijzelf :-)
      >
      > Clara tekent in Amsterdam als Hooftvorst, zie onder files. Met dank aan mijn informante.
      >
      > Groet!
      > Robert

    • Show all 4 messages in this topic