9730Clara Hooghvorst / Soest / geboren ca 1625 ?

  • vanderhall
    Sep 5, 2013
      Goede morgen,

      Op 28 januari 1659 gaat Clara Hooghvorst in Amsterdam in ondertrouw met Elias (de) Radt. Hij zegt 41 jaar oud te zijn en zij is de weduwe van Berent Velthuisen (huwelijk 1654, Amsterdam), komend van Soest en geassisteerd door haar moeder Sara Cornelis. Sara krijgt twee kinderen in Amsterdam: Katrijna 1660 en Sara 1662.

      Ik ben naarstig op zoek naar de geboorte/doopdatum van Sara en naar haar vader. Heeft iemand haar al in het systeem of wie kan mij verder informeren over de familie Hooghvorst?

      bij voorbaat dank met groet!
      Robert van der Hall
      http://gw.geneanet.org/vanderhall
    • Show all 4 messages in this topic