9459Jack Sorensen 23-12-1901

  • Ina Hazewinkel
    Dec 30, 2012
      Beste Allemaal,

      Een stroom van Reactie's, ik het verhaal even op een rijtje zetten:

      Renstje Bralds is geboren op 21-10-1901 te Hoogkerk
      Vader: Andries Bralds moeder: Minke Bosma

      Zij trouwt op 14-04-1923 te Hoogkerk met
      Gerrit Johannes Mertens geboren te Hoogkerk op 09-09-1898
      zoon van Johannes Mertens en Geeske Arends
      GJ Mertens overlijd in Jul 1980, Clifton, Passaic, New Jersey,

      Ze hebben geen kinderen.
      Het echtpaar vertrekt eind april 1924 naar Amerika,
      Waar ze aankomen op 04 mei 1923.

      Renstje en Gerrit wonen volgens de United states federal census van 1930 :
      Jersey Citty Hudson, New Jersey
      Renste is tussen 1930 en 1932 terug gegaan naar Nederland,
      waarom? Scheidng?
      Om vervolgens weer op 1 februari 1932 aan te komen in Amerika.

      Gerrit Jan Mertens woonde volgens de United states federal census van 1940,
      Nog steeds op het zelfde adres Renstje niet meer.

      Vervolgens huwt Rensje met met Jack Sorensen
      Jack geboren op 23-12-1901 in Holland( Holland Amerika??)
      Hij overlijd op 01- juni 1978 in Hudson New Jersey.

      Ik wil graag weten het huwelijk van Renstje en Jack,
      voorgeslacht van Jack,
      En overlijdensplaats en datum van Renstje.

      Renstje word ook aangegeven als Rence Sorensen, Renatje,

      Groet Ina
    • Show all 2 messages in this topic