2779Re: Gijsbertus Rietveld

  • molletje2003
    Apr 1, 2005
      Zou Wilhelmina niet gewoon afgeleid kunnen zijn van de vader van
      Charlotte (Wilhelm) ipv de oma van Gijsbert? Het lijkt er op dat alle
      kinderen alleen van haar ouders zijn afgeleid en niet van zijn tak.
      Hoe is dat te verklaren? Kan dit bijvoorbeeld betekenen dat Gijsbert
      in onmin leefde met zijn eigen familie?

      Hoe werkt vernoeming eigenlijk normaalgesproken. Volgens mij hebben ze
      hier in ieder geval niet de standaard aanpak gevolgd?

      Kinderen van Gijsbert en Charlotte:
      - Wilhelm Ewalt
      - Catharina Johanna Wilhelmina
      - Carl Frederik Willem
      - Otto Frederik Willem

      Ouders Charlotte:
      - Wilhelm Ewald
      - Catharina Johanna
      Grootouders Charlotte:
      - Wilhelm Friedrich Ewald
      - Eleonore Charlotte
      - Everhardus
      - Johanna Maria

      Mogelijke ouders Gijsbert:
      - Anthony van Rietvelt
      - Geertrui Lagas
      of
      - Jan Rietveldt
      - Jannigje Rietbeek
      Mogelijke grootouders Gijsbert:
      - Gijsbert
      - Willemijn

      Mark

      --- In Utrecht_Genealogie@yahoogroups.com, "carolanelley"
      <carola.groeneveld@p...> wrote:

      > Wanneer ik de namen van de kinderen bekijk van Gijsbertus en Charlotte
      > zijn haar ouders vernoemd bij kind 2: Catharina Johanna en als derde
      > naam Wilhelmina. De laatste naam is de oma van Gijsbert. In de
      > stamboom waar de fam. van Glockmann in vernoemd,wordt als geboorte-
      > datum van Gijsbertus opgegeven: 25-3-1752.
      >
      > Hoop je hiermee te hebben geholpen.
      >
      > Groeten
      > Carola
    • Show all 2 messages in this topic