MENCARI FUNDER UTK PROJEK DI KEDAH

  • iman
    Message 1 of 1 , Mar 3, 2007
      assalamualaikum..

      Mohon maaf kepada tuan moderator dan minta diberi laluan sebentar. Saya dari syarikat Tri-Energy Corporation Sdn. Bhd ingin mencari funder yg boleh membiayai projek kami di kedah. syarikat kami adalah 100% bumiputera dan kami menjalankan perniagaan menjual minyak petroleum termasuk diesel, petrol, bitumin, dan lubricant. projek kami dijangkakan akan bermula pada akhir bulan 3 ini. kepada sesiapa yg berminat untuk menjadi funder dan melabur di syarikat kami diharap dpt menhubungi saya, iman di talian ofis 03-55411705 atau boleh terus menghubungi hp saya di talian 017-3222910.

      sekian, terima kasih

      Mohd Khairiman bin Mohd Ali.
      Business Development Executive,
      Tri-Energy Corporation Sdn Bhd.

      Don't pick lemons.
      See all the new 2007 cars at Yahoo! Autos.