Estranho problema com o DCS

  • ricardomfernandes
    Message 1 of 4 , Jul 3, 2012
      Estranho problema encontrado nesses uv-3r tanto o plus como o original que é o seguinte:

      O squelch quando com dcs ou ctcss abre atoa, apesar de so entrar transmissões no código certo, o squelch volta e meia abre e entra QRm e não deveria entrar.

      O Problema ja foi reportado por vários membros aqui do forum.

      è como se o o dcs não funcionasse bem?

      Alguma ideia?

      Rick
    • DD1GO Joerg Korte
      Message 2 of 4 , Jul 3, 2012
        convers in English ; please

        Am Dienstag, 3. Juli 2012 schrieben Sie:

      • José Tavares
        Message 3 of 4 , Jul 3, 2012
          Há Piores!

          Enviado do meu iPhone

          No dia 03/07/2012, às 17:14, DD1GO Joerg Korte <dd1go@...> escreveu:

          > convers in English ; please
          >
          > Am Dienstag, 3. Juli 2012 schrieben Sie:

        • jwheatleyus
          Message 4 of 4 , Jul 3, 2012
            Translation:
            Strange problem found in those uv-3r so much the plus as the original one that is the following one:

            The squelch when with dcs or ctcss opens act, in spite of I am going to enter transmissions in the certain code, the squelch every so often opens and enters QRm and should not enter.

            The Problem ja was transported by several members here of the forum.

            È as itself the the dcs did not function well?

            Some plan?
            Translated by Google, not me
            JohnW
            W5JHW