PARTENERI: Proiect Actiunea 4.3 - Valencia, Spania

  • RO001-Mihaela
    Message 1 of 1 , Jun 2, 2008
      O organizatie din Spania este in cautare de parteneri pentru un proiect de
      parteneriat in cadrul Actiunii 4.3 a programului Tineret in Actiune,
      intitulat "Intercultural projects - Action 1". Proiectul se va derula in
      perioada 8-11 octombrie 2008, in Valencia, Spania.

      Organizatiile interesate de acest proiect sunt rugate sa trimita acordul
      de parteneriat prin e-mail la: abenaches@..., dar si prin posta la
      adresa mentionata mai jos.

      Persoana de contact este:
      Antonio Benaches Bodi
      abenaches@...

      Mai multe informatii despre acest proiect gasiti in textul de mai jos:

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Dear friends,
      We still have some available places for this PARTNERSHIP BUILDING ACTIVITY.

      Title: "Intercultural projects - Action 1"

      Short description: We are interested in finding new partners and creating
      a strong network for our future projects under action 1 (youth exchanges,
      youth initiatives and democracy). We are also working on EVS, but we would
      like to focus more on Action 1. Three days of icebreaking, intercultural
      games and resources and meeting a loooot of new friends. Will you resist???

      Dates: 8/october/08 until 11/october/08

      Place: Valencia (Spain) - Youth hostal in countryside

      Participants: 25 (2/3 per organisation maximum)

      If you are interested, we need the part III Urgently via Fax to:
      +34 961210731 (Antonio Benaches)

      And later, we will need the original part III via standard post to:
      Casal Jove (European projects)
      C/ Juan Ramon Jimenez, 1
      Silla 46460
      Valencia (Spain)

      Please, don't forget to sign and put your stamp (if possible) on the part
      III document. And we need the part III document complete on one page, so
      don't write a long description of your organisation

      We also need to calculate the approximate travel expenses from your town
      till Valencia, so if you can tell us the approximate cost, that will make
      everything quicker! :)

      Thanks and hope to see you soon here in Valencia...

      Antonio.

      ps. thanks for re-sending the mail to anyone interested
      --------
      Antonio Benaches Bodi
      abenaches@...
      Valencia-SPAIN
      --------
      Tlf: 0034 656541202
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      Numai bine,
      Mihaela

      Partenerii nationali Eurodesk functioneaza oficial ca structura suport
      permanenta a Programului TINERET in ACTIUNE al Uniunii Europene pentru a
      oferi informatii si indrumari de inalta calitate despre Europa, tinerilor
      si celor care lucreaza cu tinerii.
      http://www.eurodesk.eu/

      Reteaua Eurodesk actualizeaza si gestioneaza continutul informational al
      Portalului European pentru Tineret al Comisiei Europene. Intrebarile care
      vin prin Portalul pentru Tineret al Comisiei primesc raspuns de la reteaua
      Eurodesk.
      http://www.europa.eu/youth/