URGENT: tanara cauta organizatie de t rimitere dispusa (nu in mod obligatoriu ins a) sa colaboreze intr-un proiect cu Finland a (Helsingin lyhytaikaiskoti ja työpaja Lyh ty ry)

  • Emanuel Franga
    Message 1 of 1 , Aug 30, 2013
    Buna ziua,
    Prin acest mesaj adresat dumneavoastra solicitam, daca sunteti interesati in a colabora cu o tanara domnisoara, contactarea directa a Alexandrei.
    Dansa doreste implicarea in viitorul apropiat intr-un stagiu SEV si nu reuseste sa identifice o organizatie de trimitere din Romania interesata de duisponibilitatea ei de a activa ca voluntar.
    In plus, din documentele atasate acestui e-mail am dedus:
    -motivatie si determinare
    -experienta educationala si profesionala concreta
    -dorinta continua de dezvoltare
    -identificarea unui proiect ce i se potrivi profilului educational cat si cunostinelor lingvistice acumulate.
    Mult succes si la cat mai multe proiect de tip SEV
    Echipa TiA-SEV

    Va atragem atentia supra faptului ca mesajele continand informatii personale constituie o informatie confidentiala. Mesajul se adreseaza numai persoanei mentionate ca destinatar si contine acceptul expeditorului. In cazul in care sunteti destinatarul mentionat prin apartenenta la un grup de discutii, va aducem la cunostiinta ca dezvaluirea, copierea, distribuirea sau initierea unor actiuni pe baza prezentei informatii catre TERTE PERSOANE prin publicarea electronica sau fizica a datelor cu caracter  personal fara acordul expeditorului /proprietarului informatiilor SUNT STRICT INTERZISE!!.

    Alexandra Druta wrote:
    Buna,

    Uite dupa ce ti-am trimis mailul cu CV-ul meu si cu Scrisoarea de intentie, m-am mai uitat putin peste programele din Finlanda si am gasit unul care mi-a placut foarte mult:

    Acolo era mentionat sa intru pe un site finlandez pentru EVS si am observat ca data finala pentru a aplica este pe 2 septembrie.

    Am completat formularul lor (e atasat in mail) doar ca imi trebuie a sending organization. Crezi ca se poate sa ma ajuti cu informatie in acest sens? Mi-as dori foarte mult sa aplic pana la data finala.

    E ok si un nume/ numar de contact, de acolo, ma descurc, nu vreau sa cauzez foarte multa munca in plus.

    Multumesc foarte mult!
    Alexandra