PARTENERI: Grup de tineri din Ungaria

  • RO001-Mihaela
    Message 1 of 1 , Apr 16, 2013
    Un grup de tineri din Ungaria este interesat sa participe intr-un schimb
    de tineri gazduit intr-o tara a programului.
    Mai multe informatii gasiti in mesajul alaturat si in documentul atasat.

    Pentru alte detalii, adresa de contact este: nagy.adri.95@ gmail.com

    Dear Partners,

    We are the members of an informal group, named Interact Club Szeged. We
    have heard about the opportunities of Youth in Action Programme’s
    youth exchange. We would like to take part in an exchange programme in the
    following areas:
    Youth sport
    European Unio
    Media and communication
    Youth free time activities
    Environmental protection
    Youth politics

    We want to get experience at first, and following the estabilished
    cooperation we would like to organize an exchange.
    Our availabities and the more detailed description of or group are
    attached.
    If you find we could be an useful partner in your exchange programme,
    please keep in contact with us.

    Best regards

    Adrienn Nagy
    Szeged, Hungary

    Numai bine,
    Mihaela
    ______________________________
    Mihaela Nicolai - Coordonator Eurodesk
    Responsabil Plan de Formare si Cooperare (Training and Cooperation Plan)
    ANPCDEFP - Departamentul Tineret in Actiune
    Calea Serban Voda nr. 133, Corp A, et. 3, Sector 4, RO - 040205 Bucuresti
    Tel direct: 021.201.07.42
    e-mail: mihaela.nicolai@...
    http://www.eurodesk.ro
    http://www.tinact.ro
    http://www.facebook.com/EurodeskRO/

    Partenerii nationali Eurodesk functioneaza oficial ca structura suport
    permanenta a Programului TINERET in ACTIUNE al Uniunii Europene pentru a
    oferi informatii si indrumari de inalta calitate despre Europa, tinerilor
    si celor care lucreaza cu tinerii.
    http://www.eurodesk.eu/

    Reteaua Eurodesk actualizeaza si gestioneaza continutul informational al
    Portalului European pentru Tineret al Comisiei Europene. Intrebarile care
    vin prin Portalul pentru Tineret al Comisiei primesc raspuns de la reteaua
    Eurodesk.
    http://www.europa.eu/youth/