PARTENERI: Schimb de tineri (Act.1.1) in Polonia

  • RO001-Mihaela
    Message 1 of 6 , Oct 23, 2012
      O organizatie din Polonia este in cautare de parteneri (ansambluri
      populare formate din tineri) pentru un proiect de schimburi de tineri
      (Actiunea 1.1). Schimbul se va derula in perioada 11 -15 iulie 2013 in
      Polonia.

      Mai multe informatii despre proiect gasiti in mesajul de mai jos. Pentru
      alte detalii, adresa de contact este: karolmarszal@...

      I would like to ask you kindly if you're interested in taking part in
      international folklor�meeting in Poland. We are looking for�youth
      folklor ensemble (ca.�25�people) for our project:
      1) date: 11. - 15. of July 2013
      2) place: Ostrow Wielkopolski and area�(region: Great Poland)
      3) number of participants we can host: 2 youth folklor ensemble ca.
      25�people each group, at the age of 13-20�

      4) expectation of participants: folklor ensemble
      5) we offer in programme: 2 concerts for about 40 minutes on 13st and 14th
      of July in Great Poland; common dance workshops with participants from
      Poland, visiting historical and cultural places in area
      6) we can cover: accommodation in youth hostel in Ostrów Wielkopolski,
      meals, taking care of Polish guide, taking part in touristic programme, we
      can offer you also Polish famous hospitality and good atmosphere,
      7) you have to cover travel to Poland, your insurance and ev. visa.
      8) hosting group from Poland (about 25 persons 13-20 years old) expect
      revisiting invitation with similar conditions in 2013 or 2014.�

      Our project is cyclic cultural event, organized of Stowarzyszenie Rozwoju
      i Wspolpracy Wsi Moszczanka i Skrzebowa from Great Poland.

      If you are interested please contact�karolmarszal@...

      Numai bine,
      Mihaela
      ______________________________
      Mihaela Nicolai - Coordonator Eurodesk
      Responsabil Plan de Cooperare si Formare (Training and Cooperation Plan)
      ANPCDEFP - Departamentul Tineret in Actiune
      Calea Serban Voda nr. 133, Corp A, et. 3, Sector 4, RO - 040205 Bucuresti
      Tel direct: 021.201.07.42
      e-mail: mihaela.nicolai@...
      http://www.eurodesk.ro
      http://www.tinact.ro
      http://www.facebook.com/EurodeskRO/

      Partenerii nationali Eurodesk functioneaza oficial ca structura suport
      permanenta a Programului TINERET in ACTIUNE al Uniunii Europene pentru a
      oferi informatii si indrumari de inalta calitate despre Europa, tinerilor
      si celor care lucreaza cu tinerii.
      http://www.eurodesk.eu/

      Reteaua Eurodesk actualizeaza si gestioneaza continutul informational al
      Portalului European pentru Tineret al Comisiei Europene. Intrebarile care
      vin prin Portalul pentru Tineret al Comisiei primesc raspuns de la reteaua
      Eurodesk.
      http://www.europa.eu/youth/