Fw: Czechs Coming to the U.S.?

  • Cindy Neal
    Message 1 of 1 , Sep 30 1:20 PM
    FYI

    Sent: Sunday, September 30, 2012 12:01 PM
    Subject: Czechs Coming to the U.S.?

    Dobrý den,

    prohlížel jsem si vaše seznamy Čechů, kteří přicestovali do USA a objevil jsem tam jména svých předků. Nevím, jestli píši na správné místo, ale chtěl bych se zeptat, jestli by bylo možné získat více informací. Já se genealogií se zabývám asi 5 let a v mém rodokmenu mám již více jak 2400 osob. Zde je odkaz na mé webové stránky:
    http://www.myheritage.cz/site-30512901/novotny
    Jedná se mi o rodinu Jana Vašuta a Františky Lichnovské. Jejich syn Josef je otec mého pradědečka.
    V příloze přikládám výpis osob, které jsem u Vás nalezl, a také výřez z mého rodokmenu, ve kterém je zobrazena rodina Jana Vašuta, která odešla do USA roku 1871.
    Předem moc děkuji, za jakoukoliv odpověď.
    Přeji hezký den
    Zdeněk Novotný
    Olomouc
    Česká Republika

    PS: Omlouvám se za mou anličtinu.

    Hello

    I was browsing through your lists Czechs who came to the U.S., and I found there the names of their ancestors. I do not know if I am writing in the right place, but I would like to ask if it would be possible to get more information. I deal with genealogy for about 5 years and in my family tree I have already more than 2400 people. Here is a link to my website:
    http://www.myheritage.cz/site-30512901/novotny
    It is to me the family of John and Frances Vašut Lichnovská. Their son Joseph is the father of my great-grandfather.
    In Annex I attach an extract of people that I have found in you, and also cut off my family tree, in which is shown by Jan Vašut family who went to the U.S. in 1871.
    Many thanks in advance for any reply.
    Have a nice day
    Zdenek Novotny
    Olomouc