101Re: Change url for php documentation (french)

  • Chris Wells
    Apr 18, 2007
      Hello Maamut,

      I found the URL in the mode package for PHP-HTML. I'm glad you asked
      because I've been curious about this as well.

      The URL is in
      "SubEThaEdit.app/Contents/Resources/Modes/PHP-HTML.mode/Contents/Resources/Scripts/Lookup
      in PHP Documentation.scpt"

      You can open the file with Applescript and change the line that begins
      with "open location"

      Good luck!

      En Francais:

      Salut Maamut,

      J'ai trouvé la référence dans le "mode" paquet pour PHP-HTML. Je suis
      content que vous avez demandé, parce que j'ai été courious aussi.

      L'url est dans
      "SubEThaEdit.app/Contents/Resources/Modes/PHP-HTML.mode/Contents/Resources/Scripts/Lookup
      in PHP Documentation.scpt"

      Vous pouvez ouvrir le file avec Applescript et changez le linge que
      commencez "open location".

      Bonne chance!

      -Chris

      --- In SubEthaEdit@yahoogroups.com, "MaamuT Delagrotte" <maamutd@...>
      wrote:

      > Hi all,
      >
      > In first, i'm sorry for my funny english, but i'm french and i don't
      speak very very well :/

      > My question :
      >
      > When i clik on the PHP icon for a little piece of code explanation,
      SEE go in the english php
      > site by default.
      >
      > But i want to go in the french php site…
      >
      > It's possible to edit a plist (or other file) to correct this ?
      >
      > Thx,
      >
      > In french :
      >
      > Salut à tous,
      >
      > J'aimerais pouvoir modifier l'url de la doc php (lorsque l'on clique
      sur l'icône php après
      > avoir sélectionné une fonction par exemple) afin d'être directement
      dirigé sur la version
      > française de la doc php.
      >
      > J'ai fouillé dans les fichier du paquet, mais je n'ai pas trouvé où
> [...]
    • Show all 3 messages in this topic