Re: [Slovak-World] Re: C~irc~ Demographics.

  • William C. Wormuth
    Message 1 of 4 , Sep 21, 2011
      Môj drahý priateľ,

      Oceňujem Vašu odpoveď. Vaše vyjadrenie je naozaj, to verný slovenský občan, ktorý udržuje jeho rodové dedičstvo.

      Nech vám Boh žehná a všetky Rusyns.

      Vilo

      My Dear Friend,

      I appreciate your response.  Your expression is Truly, that of a Loyal Slovak Citizen, who preserves his Family Heritage.

      May God Bless You and all Rusyns.

      Vilo